点滴静脈注射

昨日、点滴静脈注射のテストをした。もしもの時の為の訓練コースで友達同士で刺さり合った。俺のパートナーが一回失敗して俺の左腕の肉まで刺された、右腕の時で合格したけど。俺は彼の両腕も使って失敗した(俺の左腕程悪くはなっかたけど)、それで一回で合格の友達の腕を貸した。三度目も失敗で三人目(仲のいい軍曹殿)を頼んで、やっと合格。酷くも凄い経験でした。左腕は今も痛いや。半年後またやらなくちゃならないそうだ。
Had an Intravenous therepy test yesterday, on how to properly inject and install a drip on a guy. Had to do it on each other in the course. My partner failed once on my left arm and blardy stabbed into my flesh or muscle, he passed on my right arm though. Meanwhile I failed on both his arms (wasn't as bad as my left arm though), and had to ask and borrow the arms of people who passed in one go. Failed my third try as well and had to get a third guy's arm (a sergeant I was more close to), and passed during that try. Was a horribly amazing experience. My left arm still hurts. Apparently we have to do it again in a refresher half a year later...