手榴弾

今週の俺の人生の出来事:
本物の手榴弾を投げた。爆発音スゲー。
我が人生、2.4km走で12分12秒のタイムで初めて合格。やりました☆ZE。
16kmのルートマーチ完成。全距離を笑顔と笑いながら歩いたら、前の12kmよりは楽に感じる。その次の朝、起きた時、全身に筋肉痛、今もまだ痛い。
俺の小隊の体長になった、なんって面倒な、けどやるしかねぇな。
Stuff that happened to me this week:
Threw a live grenade, the explosion was incredible.
For the first time in my life, I passed my 2.4km run with a time of 12:12 min.
Finished my 16km route march. Doing the whole journey with a smile and laughing every now and then made it feel easier than the previous 12km one. The next morning, woke up with aches throughout my body, still pain even now.
Was assigned platoon IC, troublesome job, but I still gotta do it.