俺も痛PSP作ってみた

最近ネットで流行ってるようです。
Appears to be quite popular on the net nowadays.
D
D
なので、上の動画で公開した型紙を使って、俺も作って見た!
therefore, using the blueprints from the above videos, I made one myself!

テーマは「なのは」です。ちなみに俺はA's派。
俺のはPSP-1000モデルだから公開した型紙だと、裏面のグリップの部分で上手く伸びないから、中央以外は少し弄った。
The theme used is "Nanoha".
Since mine is a PSP-1000 model, the provided scan blueprint wouldn't fit in perfectly on the back face because of the gripping sections popping out, thus I editted the sides abit.
 
では見せよう。And without further ado,

BEFORE

AFTER
 
思ったよりはいい出来かな、いちよう頑張った。
Came out better than I thought it would, meh, worked abit.